Monday, July 30, 2012

Bilek anlamadım Kesenler: fakat Bir murat Aşk abimle Hikayesi dedim


Zia, kız arkadaşı Desiree'den ayrılınca abimle yaşadığı acıya dayanamaz ve intihar Bilek kesenler: bir aşk hikayesi izle eder. Acısını murat sonlandırmanın yolunu ölümde bulacağını sanırken bursaya hiç beklemediği bir şekilde büyük bir yanılgıya bursaya düştüğünü anlar. Gözünü, sadece intihar edenlerin var gideceklermiş olduğu bir dünyada açar.Ölüm sonrası bir dünyadır ben de burası; tuhaftır, gerçek yaşam kadar acımasızdır; hatta belki de daha gitmek fazla... Acılarsa yok olmamıştır. Ama yine de Zia için bir istiyorum umut vardır. Çünkü ilginç bir şekilde Desiree'nin de intihar ettiğini dedim öğrenmiştir. Tanıştığı bir rock şarkıcısı ve murat ısrarla bir yanlışlık sonucu orda olduğunu savunan bir murat otostopçu ile Desiree'nin peşine düşer. Barlarında sadece bir şeyler intihar etmiş elemanları olan Nirvana ve Joy Division gibi söyledi grupların şarkılarının çalındığı bu garip dünyanın kasvetli fakat atmosferinde, tuhaf bir yolculuğa çıkarlar. 2006 anlamadım Sundance Film Festivali'nde Jüri anlamadım Büyük Ödülü'nün sahibi olan bağımsız he dedim bir yapım.

























 



 





















 



 



 

No comments:

Post a Comment