Saturday, August 4, 2012

2 GÜN ÖNCESİNDEN DOĞUM GÜNÜ KUTLAMASI....


















Dün akşam iftarda mesai arkadaşlarımla beraberdim.Hoş beş yemek yedikten sonra Sevgili Hande elinde kocaman bir pastayla görününce günlerdir benden saklı yaptıkları toplantıların sırrı açığa çıktı.Sevgili mesai arkadaşlarım doğum günümü önceden kutlamaya karar vermişler ve bir iftar düzenlemişler.Bu sabahta ellerinde kocaman bir paketle odama girip beni tekrar kutladılar.Nasıl biliyorlar gönül  telime dokunmayı.Kekimiz Hande'nin Kakaolu keki inanılmaz lezzetliydi.Peçete halkalarımız özel olarak Hande tarafından örülüp dikilerek yapılmıştı.Süsleme benim çok sevdiğim "vav" harfi.Konsept "vav" ve "kırmızı laleler"di.Kapıdan başlayarak süslenmiş bir bahçede benim dönemimin müzikleri eşliğinde harika bir kutlamaydı.Mustafa ve Hande'nin ellerine sağlık.Tüm mesai arkadaşlarıma buradan tekrar teşekkür ediyorum.Beni çok mutlu ettiniz......

No comments:

Post a Comment