Tuesday, August 28, 2012

Mavi kareli kız çocuk tunik


 


Büyük kızıma diktiğim gömlek tunik...Bordo kareli gömlek sonrası ağustos başlarında bitirmiştim. Bu gömlekte kestiklerim postundan, kesilen modele göre bayağı bir değişikliğe uğradı.


Model kısa idi,ben uzattım, yan dikişlere lastik ekledim, yan alt eteğe toplamak için birit ekledim. Körüklü cepler,kapak ve biritler, omuzlara biritler, kollara lastik derken kestiğim kalıp baz kalıp kaldı. Bir de yaka tamamen değişti.









Alt resim ilk kesilen kalıp, bu resimse değiştirdiğim model...









 














Sag taraf birit






Körüklü cepler






Yan dikişlere lastik ve birit uyguladım









Omuzlardaki birit





Modele pembe penye aplike uyguladım














Kollara gömleği diktikten sonra makara lastiği geçirmeye karar verdim.





Yine dikiş bittikten sonra kelebek aplike yaptım. Pembe tshırtüne uyguladığım dantelli değişimden kalan penye parçalardan kalan kelebekler....






Bu da değişime ugrayan tshırt ile... Bakmak isterseniz tshırtün arka da dantelli ve fiyonklu bir değişimde var...

No comments:

Post a Comment